piątek, 12 maja 2017

Haftujemy z Raeszką

Jako, że dziś wyjeżdżam i przez kilka najbliższych dni nie będę mieć czasu na nic.
To już zawczasu przygotowałam sobie wszystko co trzeba,
żeby na czas wyrobić się z zabawami na które się zapisałam :)
Dlatego też bombki na zabawę u Raeszki pokazuję już dziś.


W tym miesiącu elementem dodatkowym była skarpetka

I trzy kolejne urocze bombeczki

I jak zawsze na koniec wszystkie razem
jakie do tej pory już wyhaftowałam :)

I kolejna przeczytana książka :)
Alex Kava - Śmiertelne napięcie - 320 stron
Zdjęcie znalezione w internecie

Pogoda u nam co dzień płata figle.
jeszcze dwa dni temu leżał śnieg, a dziś piękne słońce :)
Kochane nie będę mieć za bardzo jak przez kilka dni zaglądać do Was
więc komentować będę dopiero jak wrócę. Trzymajcie się ciepło :)

21 komentarzy:

  1. A już myślałam, że dziś piętnasty - haha :) Piękne hafciki i śliczne zawieszki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, ślicznie prezentują się Twoje bombeczki! A u mnie dzisiaj niestety pada deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci Lidziu , że te bombeczki zebrane wszystkie razem robią niesamowite wrażenie , są śliczne . Skarpetka Tez całkiem fajnie wyszła, choć powiem że miałam z nią zagwozdkę:-)
    Miłego wyjazdu , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te bombeczki, skarpeta również.

    I u mnie dziś piękne słońce od rana - przejaśniło się już wczoraj popołudniu i niechby już tak zostało.

    Udanego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kolekcja bombek już robi wrażenie!
    A w grudniu będziesz miała przepięknie ozdobioną choinkę :-)
    Pozdrawiam wiosennie i miłego wyjazdu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz śliczne zawieszki.
    Też już wyszyłam, ale opublikowanie wpisu zaplanowałam na 15 ;-)
    Skarpeta to najtrudniejszy jak do tej pory dodatkowy hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wyjazdu :) Piękne bombeczki wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zawieszki, będzie cudna choinka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lideczko, szczęśliwej podróży. Twoje hafty są prześliczne, mimo, że kojarzą się z zimą:)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki śliczne wyszyłas :) Słoneczka na następne dni tam gdzie się przemieszczasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kolekcja haftowanych bombek - wyglądają bardzo efektownie.
    Udanego weekendu Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ kolekcja pięknych hafcików! Lidziu, Twoja doba jest z gumy!

    OdpowiedzUsuń
  13. ta skarpetuchna Lidziu jest mega urocza ! Zakochać się można :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, kolekcja bombek slicznie sie powiększa! Zazdroszczę ze masz te majowe juz wyszyte, mi idzie jak po gruzach ostatnio ale wierze ze dam radę:) sciskam ciepło i zycze miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombeczki świetnie się prezentują razem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. do grudnia Twoja kolekcja zapełni całą choinkę - super

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna kolekcja bombek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie oprawione są te Twoje bombeczki i wyglądają wspaniale:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zielona kolekcja coraz piękniej się prezentuje :-) Super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)