sobota, 14 stycznia 2017

Słoiczek na kaskę

No to zaczynamy zabawę u Hubki.


Już jestem ciekawa jakie teraz zadania nam Ewunia przygotowała.
Skoro Hardcorowy zawrót głowy, to pewnie łatwo nie będzie.
Ale przecież my dziewczyny ze wszystkim damy radę, prawda? :)

Co prawda kartkę na etap II mam już dawno przygotowaną,
ale postanowiłam trzymać się prawidłowej kolejności i tak
na początek pokażę słoiczek jaki na tę okazję powstał.
Choć tak na prawdę do etapu II też pasuje, bo ma pióra i motyle.

W każdym razie na początek mamy sobie ozdobić jakiś słoiczek, do którego
będziemy potem wrzucać pieniądze na wysyłkę rzeczy, które stworzymy.
Wszystko ładnie, pięknie tylko że akurat wszystkie śmieci (szkło, papier, plastik)
zostały dzień wcześniej wyniesione do kontenerków na nie, więc słoików brak.
Poszłam więc do sklepu kupić dżem, ale jeszcze go nawet do końca nie wyjadłam.
Myślę sobie ne nie, polegnę już na początku i to przez słoiczek?
Na szczęście znalazłam w szufladzie zaczęty krem czekoladowy, więc się nie
zastanawiając dałam mężowi, żeby szybko dokończył go jeść i jupi mam i ja  :) 


Udało mi się też dziś przeczytać książkę Diany Palmer
"Pewnego razu w Paryżu"

Zdjęcie znalezione w internecie

30 komentarzy:

  1. Ksiazka wg mnie byla kiepściutka, a Ty co o niej myslisz? Sloiczek bardzo fajny ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczek to fajna sprawa, może i się zaoszczędzi nieco pieniązków na wysyłki:) musze i ja pomyślec. Ale znając siebie to czasm bedę wyciagała... Kiedys wyczytałam, że aby miec zawsze kaskę trzeba wkładac pod doniczki z kwiatkamibilon. No cóż uwierzyłam i tak zrobiłam...ale stale wyciągałam spod tych doniczek. Hi hi !
    buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego nie napisałam, że ładnie go ubrałaś!

      Usuń
  3. Słoiczek na bogato, z gipiurą. Ładnie go ozdobiłaś.
    Ja wciąż się waham, czy przystąpić do tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki słoiczek :) Pozdrawiam serdecznie
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ubrałaś słoiczek Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczek bardzo fajny, oj też czeka na mnie kilka książek do przeczytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł! Pięknie ozdobiony słoiczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ozdobiłaś Swój słoiczek :) Muszę i ja pomyśleć o skarbonce, będzie łatwiej przy wysyłaniu różnych karteczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny słoiczek Lidziu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie go ozdobiłaś, podobają mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Liduś, piękny słoiczek, a że są na nim motylki to podoba mi się jeszcze bardziej.
    Buziolki, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu świetnie przyozdobiłaś słoiczek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Córcia! Słoiczek Cudowny, A Jak Będzie zapełniony Będzie jeszcze Cudowniejszy:-)Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  14. No i udało Ci się wybrnąć :) Ja na razie zastanawiam się nad udziałem. Ale jeśli już, to muszę znaleźć własny słoiczek i jakoś go udekorować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu słodziak z tego słoiczka, ale skoro była w nim czekolada to musi być słodki. Fajnie wyglada ta zwisająca z pokrywki gipiura.
    Jak to przeczytałaś książkę dzisiaj , w jeden dzień ????? no jestem pełna podziwu , czytasz chyba całymi stronami od razu . Gratuluje .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, w jeden dzień, a dokładniej w jeden długi wieczór :)
      A nie mówiłam, że "pochłaniam" książki :)

      Usuń
  16. Pięknie ozdobiłaś słoiczek! Śliczna gipiura!
    Lidziu, co do wykrojników, to odpowiedziałam Ci juz wcześniej przy kartce dla Michała;) Alfabet kupiłam w sklepie od A do Zet, a jest firmy CraftEmotions.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie ozdobilas Lidziu ten słoiczek i brawo dla Męża za poświęcenie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny słoiczek Lidziu :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny słoiczek. Następnym razem jakbyś miała problem ze znalezieniem wyjadacza to się zgłaszam 😃
    Podziwiam za "lykniecie" książki w jeden wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie go ozdobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)