poniedziałek, 16 lutego 2015

A serduszka polecą do...

Jest, w końcu się udało :) Mam tu na myśli serduszka,
o wygranie których można było powalczyć odgadując ile ich jest?

 
Różne odpowiedzi padały, poniżej 30 sztuk jednak nie schodziłyście.
I o dziwo kilka podawanych liczb nawet się powtórzyło.

A prawidłowa odpowiedź brzmiała... że jest ich 60 SZTUK 
Tutaj dodatkowe zdjęcie, dla udowodnienia :)



Prawidłową liczbę podała Natalka z bloga
Pracownia Nati, czyli cuda z niczego.
Kochana, gratuluję Ci serdecznie i czekam na Twojego maila.
Napisz mi proszę ile i w jakim kolorze serduszek mam dla Ciebie zrobić? :)

A Wam wszystkim pozostałym uczestnikom bardzo dziękuję i zapraszam niebawem
na kolejny post - niespodziankę, gdzie znów będzie można coś wygrać :)

A tutaj już serduszka jakie poleciały do Natalki:

24 komentarze:

  1. Gratulacje :) Nie spodziewałam się, że jest ich aż tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Sporo się pomyliłsam...Gratulacje dla zwyciężczyni:-=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Natalii :)
    Z tego co pamiętam, to chyba 3 sztuki mi gdzieś umknęły, czyli nie ma źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Natalce i podziwiam Twoją cierpliwośc. Chyba bym nie dała radu zrobic az 60 szt. Ale w kupie wygladaja slicznie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszka! Podziwiam tę ilość. Ja mam tak, że brakuje mi cierpliwości a może bardziej nudzi mnie zrobienie dwóch jednakowych rzeczy a co dopiero tyle. Z jednym wyjątkiem: Choinki kiedyś mi się tak przyjemnie szydełkowało, że nawet po kilku sztukach nie miałam ich dość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Za drugim razem obstawiałam na 41, 57 lub 60 :) Jak liczyłam to wyszło więcej niż 41 a stwierdziłam że 60 to za dużo :P Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! to bardziej można było trafić niz policzyć:) Pokaźna ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Córcia nareszcie ktoś trafił bo już wątpiłam czy się komuś uda :-) a pani natalii gratuluje ! dobrej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja ale ze mnie szczęściara :) to był bardziej fuks niż doliczenie się wszystkich 60. Pewnie jakbym szybciej podała swój typ byłoby to z zakresu 50-55. Buziak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)